2007年6月12日星期二

黑色星期一


今天衰神又再跟随我。
这次更厉害,跟着我去找Prof Siti。
也不晓得衰神干了什么,Prof Siti一把火要我们全组的人交Log book。
因为她要检查我们是否有去看Procedures和Surgery.
当跟她对话时,突然间被她拉领带。
我被她突来的“偷袭”被吓出胆来。
之后就一直心情不是很好。
有时候会觉得当组长其实只是当替死鬼。
组员有谁不遵守规则,第一个追问的就是组长。
每一次选组长都是你推我让,看谁的“推功”比较棒。
推得赢的就可以高枕无忧,袖手旁观。
推不赢的呢,就得象我,当替死鬼喽。
看来我得好好练习“推功”了。

2 条评论:

shirley 说...

I dun think being a group leader is that bad though.
If anyone wants me to be leader I will be very happy that they believe in me. That means I am dependable and responsible person.
Ji(4) Lai(2)Zhi(1) Zhe(2) An(1) Zhi(1). Just do ur job properly and win urself a good reputation then. =)

MedicBoyz 说...

thanx for the advice.
really appreciate the motivation.
well, another 3 weeks and i am off the hook.
hopefully by then can do a good job.
u have a nice blog there about slimming(besides the pretty girls pics) haha!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...